Saturday, September 27, 2014

Tunas bistari dan shaklee

Seharian bersama anak tunas bistari

Hari ni sepatutnya sekolah ganti..tapi sebab dah kena bawa budak pergi kursus maka ke Larkin la aku dan alza putihku..(baby).. Tunas bistari ni satu kelab yang sangat aktif sebab dikelola oleh J-corp, di mana pelajar-pelajar dilatih untuk menjadi usahawan dan mendedahkan para pelajar ke dunia korporat.. Dengan secara tak langsung,aku pun terjebak sekali..memandangkan sebelum ni xdelah pulak masuk kelab tunas bistari kat sekolah..

Bila dah sebut aktif..maksudnya super duper buzy la..dan termasukla aku yang tak berapa buzy menjadi buzy jugak..apa yang best dengan tunas bistari..setiap aktiviti boleh claim elaun perjalanan..siap duit parking pon mereka yang bayarkan...boleh makan free..(yang Sedap2)..kalau aktiviti lain kena bawak budak..eheh..kirim salam boleh claim balik perjalanan..

Yang nak dijadikan cerita..mula-mula memang rasa geram..last minute baru dapat tahu kena bawa budak p kursus..membebel jugak la sekarung dua..tapi sebelum pergi aku doa pada Allah..semoga hari ni diberi ilmu dan kebaikan yang berguna..dan alhamdulillah,kursus yang kami ikuti ni sangat berguna..kursusnya berkaitan dengan cara membuat presentaion yang menarik dan berkesan dalam menyampaikan pembentangan..sangat sesuai la dengan aku sebagai seorang guru..jadi,Allah tidak sia-siakan pengorbanan hari ini..Alhamdulillah.. Yang penting niat..pasang niat..yang lain insyaAllah, Allah permudahkan..

Kaitan tajuk entry dengan shaklee adalah kerana Kursusnya 1 hari..jadi nasib baik pagi2 dah minum esp dan telan vita C..baru bertenaga sikit..hihi..itu je..^_~

P/s : masih banyak kerja yang kena siapkan..T_T
Lepas sehari makan shaklee collagen powder .

No comments:

Post a Comment