Thursday, April 9, 2015

KANDUNGN HEBAT DI DALAM VIVIX

Tahukah anda kandungan dalam sebotol vivix? Hri ni nak cerita tentang anggur..bukan sembarangan anggur..angur yang berkali ganda daripada anggur biasa..tahu tak nama apa anggur ni...?? Sapa teka dengan betul dapat sebijik..hehe..

Muscadine Grape..
Muscadine grape merupakan anggur hebat yang satu-satunya mengandungi lebih satu kromisim, di mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanafaatkan kesihatan. Selain itu anggur ini mengandungi asid ellagik dalam kepekatan tinggi, satu phyto nutrien yang tidaj dijumpai di dalam anggur lain dan telah menunjukkan ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti. -virus dan anti-bakteria

Selepas dilakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenalpasti. Seterusnya ahli kaji selidik dan ahli sains dari universiti Gergio membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan. Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat dalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampau tulen dengan ekstrak dari anggur hebat inu., Ederberry Eropah dan Karet Ungu. Campurab inilah yang bertangungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan selular vivix

Haaaa..hebat kan ciptaan Tuhan yang satu ni. Kenal ke tidak anggur muscadine grape ni.. besar tau.. meh saya tunjuk gambar..
Tengok beza dia dengan buah anggur biasa.. kat bawah tu, tengok kandungan anti oksidan dia yang sangat tinggi berbanding buah anggur dan berry lain..


Nak cuba anggur ni??

Rasai kehebatannya dalam sebotol vivix,

Hubungi saya,

Pakar tonik ajaib anda.

014534230

Nabilla huda



No comments:

Post a Comment