Tuesday, September 2, 2014

Kenapa harus memilih Vita C?

Vita C ataupun nama sebenarnya sustained released vita c merupakan produk yang sangat meletup kerana ia bukan sahaja murah, tahan lama dan sangat berkesan.

Di pasaran terdapat banyak vitamin c. Jadi kenapa anda dan saya harus memilih vita c shaklee?

Vita C ataupun sustainded released vita c sangat unik kerana ia mampu membuat perlepasan secara berperingkat dan mampu menyalurkan vitamin secara berterusan. Hampir 5 kali perlepasan. Ini bermakna, tubuh kita akan memperoleh khasiat vitamin C sepanjang hari. Vita C 500mg ini mampu memberikan vitamin c semula jadi kepada tubuh setiap hari. 

Apa rasa vitamin c ni??
Vita C berperisa masam, kerana tiada perisa atau bahan pemanis yang dicampurkan ke dalam tablet. 

Kenapa saya perlu memilih Vita C shaklee lagi??
-vitamin c ini unik kerana formula sustainde release dan formula bioflavonoid.
-sebatian tumbuh-tumbuhan semulajadi, dan bertindak sebagai pigmen tumbuhan dan agen antioksida. kuasa utama bioflavonoid adalah sifat antioksida yang bertindak sebagai anti penuaan, keradangan dan mengekalkan kesihatan badan.
-vitamin larut air (B-complex dan Vitamin c) adalah mudah larut di dalam air (sebab itu dinasihatkan pengambilan air yang mencukupi apabila mengambil supplement).
-sustained release supplement boleh menawarkan kesan vitamin yang optimum, meminumumkan kehilangan vitamin dalam proses penguraian (perkumuhan), serta menstabilkan paras darah waktu siang dan malam.

 nak try product hebat ni?
meh jangan malu dan segan.
cari nabilla huda,
014-5342306
fb: pepel ungu

No comments:

Post a Comment